Garantia de conformitate:

Condiţiile de garanţie se asigură în conformitate cu prevederile O.G.21/1992 şi Legea 449/2003 cu modificările ulterioare şi declarăm că produsul livrat corespunde documentaţiilor de execuţie ale fabricantului şi este în conformitate cu reglementările legale în vigoare în România şi în Comunitatea Europeană.

Conform Legii 449/2003 aplicabilă persoanelor fizice Garanţia Legală de Conformitate este de 2 ani în cazul produselor nefolosite, respectiv de 1 an în cazul produselor folosite şi nu este afectată de Condiţiile de Garanţie Comercială prezente în acest document. Garanţia Legală de Conformitate se acordă în baza Documentului de Vânzare şi are termen de 2 ani în cazul în care produsul(ele) se află într-una dintre următoarele condiţii în momentul vânzării:

  • nu corespund descrierii făcute de vânzător şi nu au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
  • nu corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
  • nu corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;fiind de acelaşi tip, nu prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Garantia comerciala:

  1. Garantia se asigura prezentand produsele la sediul firmei noastre in ambalaj corespunzator, insotite de certificatul de garantie, factura, documentatia tehnica, o descriere scrisa a defectiunii, drivere si cu eventuale accesorii livrate.
  2. Se va refuza acordarea garantiei in urmatoarele cazuri:
    • lipsa documentelor, accesoriilor si driverelor specificate la pct. 1;
    • interventii asupra etichetelor sau sigiliilor de garantie;
    • virusarea echipamentelor;
    • defecte software datorate instalarilor facute de Cumparator;
    • defecte datorate manipularii, instalarii improprii, folosirii neconforme cu specificatiile produsului si intretinerii necoresspunzatoare;
    • patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor;
    • defecte datorate aclimatizarii;
    • defecte datorate variatiilor mari de tensiune care au ca efect arderea sursei de alimentare si/sau a altor componente;
    • defecte ale unitatilor optice datorate spargerii CD – urilor sau DVD-urilor in interiorul acestora;
    • update de firmware necorespunzator la DVD-ROM sau DVD REW;
    • update de BIOS necorespunzator la placile de baza;
    • defecte fizice: crapaturi, fisuri, zgirieturi, datorate Cumparatorului;
    • cand se constata ca tastatura si mouse-ul au fost folosite necorespunzator ( defecte datorate socurilor mecanice produse in timpul rularii jocurilor ).
  3. Firma noastra nu isi asuma nici o raspundere pentru pierderile de informatie soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni, dar ne asumam obligatia de a remedia acele defectiuni care au dus la aceste pierderi.
  4. Firma noastra nu isi asuma nici o raspundere privind eventuale pagube pe care clientul le-ar putea avea datorita defectarii echipamentelor, dar ne asumam responsabilitatea de remedia defectiunile.
  5. Nu răspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu subansamble achiziţionate de la alte firme.
  6. Garantia se asigura prin reparare sau daca acest lucru nu este posibil se va inlocui produsul defect.
  7. Orice problema aparuta in perioada de garantie se va solutiona in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data predarii produsului.
  8. Daca in caz exceptional echipamentele nu pot fi depanate sau inlocuite, cumparatorul poate solicita contravaloarea valorii actualizate a acestora sau alte produse la paritatea valorii actualizate a acestora.
  9. Termenul de garantie se prelungeste cu perioada in care sistemul a fost predat in vederea asigurarii garantiei.
  10. Produsele inlocuite vor beneficia de un nou termen de garantie, care curge de la data schimbarii produsului.
  11. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei cumparatorul va achita contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat a fi defect. ( defecte software, virusari, folosire necorespunzatoare datorate utilizatorului ), care este de 50 RON.
  12. Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Instructiuni de utilizare generale:

  • După dezambalarea echipamentelor ( unitate centrală, monitor, tastatură, imprimantă etc. ), este necesar ca acestea să nu fie puse în funcţiune cel puţin două ore ( în cazul în care au fost transportate la temperaturi scăzute sau pe vreme umedă, ceţoasă ), pentru a se elimina condensul şi pentru a se ajunge la temperatura mediului ambiant. 
  • Înaintea conectării echipamentelor la reţea verificaţi dacă tensiunea de alimentare este de 230V +/- 5%, 50Hz +/- 2%. 
  • Se va utiliza priza ( prelungitor ) cu împământare la echipamentele prevăzute cu cablu cu împământare. 
  • Temperatura ambiantă de funcţionare trebuie să fie între 15 şi 35 grade C ( la depozitare între -15 şi 50 grade C ). 
  • Echipamentul se va proteja impotriva prafului si a umezelii
  • Umiditatea între 0 şi 90% fără condensare. 
  • Mediul în care func’ioneaza echipamentele trebuie să fie lipsit de praf, agenţi corozivi şi vibraţii. 
  • Se recomandă utilizarea unei surse de tensiune UPS pentru evitarea defectărilor datorate reţelei electrice. 
  • Conectarea sau deconectarea cablurilor între echipamente se execută cu cablurile de alimentare de la toate echipamentele deconectate de la reţea. 
  • Nu este permisă oprirea şi pornirea succesivă a echipamentelor la intervale de timp mai mici de 10 sec.
  • Echipamentele USB se conectează la PC numai după instalarea software-ului şi a driver-ului care le însoţeşte.
  • Consumabilele folosite pentru imprimante vor fi numai originale.

Repararea produselor defecte si piesele de schimb necesare se asigura si in afara termenului de garantie, contra cost.

Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani.

Produsele se livrează cu programe software licenţiate. În cazul în care cumpărătorul nu cumpără licenţele pentru aceste programe, cade în sarcina acestuia procurarea şi instalarea respectivelor licenţe.

Cumparatorului i s-a inmanat manualul de utilizare in lb. romana.

De fata cu Cumparatorul s-a testat functionarea echipamentului.

Politica de returnare a produselor:

Produsele se pot returna in maxim 24 ore de la achizitionare, in urmatoarele conditii:

- produsul trebuie sa fie insotit de documentul fiscal de cumparare ( factura, bon fiscal );

- produsul trebuie sa aiba ambalajul original intact si nedesigilat;

Cumparatorul va putea achizitiona un alt produs, compensandu-se valoarea acestuia

cu valoarea produsului returnat ( se va achita o diferenta daca produsul este mai scump,

sau se va returna o diferenta daca produsul este mai ieftin ). 

 


  • AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR
  • TELEFONUL CONSUMATORULUI 
  • INFOCONS
  • 0219551
  • TELEFON CU TARIF NORMAL ÎN REŢEAUA ROMTELECOM, DIN TOATE REŢELELE.
  • COMISARIATUL JUDEŢEAN PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR HUNEDOARA
  • ADRESA: DEVA, STR. M. VITEAZU NR. 3
  • TEL.: 0254/214.971
  • FAX: 0254/215.936
  • E-mail: reclamatii.hunedoara@olic.ro
  • http://www.anpc.gov.ro/